-En gång estet, är alltid en estet!


Hej hej! Min gamla musiklärare från Bolandgymnasiet sa till mej o min klass på estet.
–  En gång estet, är alltid en estet!

Det stämmer ju. Så länge jag minnas har jag alltid på med:
konst/serier, 🎨
piano/ sång, 🎶🎤
uppträdande/ drama. 🎬

Redan sen jag var liten så har jag alltid älskat att stått på scen o uppträtt genom musiken eller draman. Älskar även att teckna.

wpid-photogrid_1433846382967.jpg

Jag vill helst jobba med estetiska, tillsammans med mina fina vänner. Det är en dröm som jag har, som jag hoppas att de blir verklighet någon dag. ❤🌸

Kramiz till er alla som läser detta. 😘❤Ni är bäst!
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

6 thoughts on “-En gång estet, är alltid en estet!

  1. Jag minns att jag alltid brukade rita och sjunga när jag var liten 🙂 Och jag tycker lika mycket om det nu som då.
    Att stå på scen var jag för blyg för, men nu när jag är äldre så kan jag göra det med mer självförtroende.
    Hoppas att din dröm går i uppfyllelse! 🙂

    • Va kul att höra Rebecka! ヽ(^0^)ノ
      Jag tycker att du är modig att du står på , trots du är blyg. 🙂

      Det hoppas jag med att den gör. Skulle vara kul att de slår in. Va glad jag blir då. (*^ω^*)

  2. Tycker det är så kul med kreativitet, när det liksom kommer naturligt och när det finns i en på nåt sätt. 🙂

    (Svar: Jag har inget minne av att ha varit i Dalarna, så jag tror inte det. Ska var att jag var nån gång när jag var väldigt liten i så fall. :p)

Söta ord från dej!

