Sparad i Foton, Livet på Sjövik

Utsundsbadet 15


Halloj! Sista dagen 28/5 , på idrotten med goa klassen L-blocket så var vi till utsundsbadet. Det var väldigt fint där.
Utsundsbadet 15 (1)
Frida och jag redo inför utflykten! Här har vi goa klassen ❤
Utsundsbadet 15 (2)
Vacker natur i utsundsbadet. Vi åt tårta, drack kaffe, te eller saft för att fira vår sista idrott tillsammans .
Utsundsbadet 15 (3)
Vi hade en fin dag då. Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

6 reaktioner till “Utsundsbadet 15

  1. sv: Nej, det blir inte samma om man gillar bara på facebook, men tack ändå 🙂 Såg att inte så många hade lookbook.

    Tack för alla dina fina komplimanger.
    Ja, jag skulle kunna tänka mig att jobba som natur-fotograf, eller både natur- och djur-fotograf.

    Ser väldigt härligt ut där!

  2. Ser mysigt ut! 🙂

    (Svar: Oj, jag vet faktiskt inte! Många gånger! Minst 10, men säkert fler… Håller inte räkningen längre. :3 🙂 <3)

Söta ord från dej!

