Skolavslutning 15


Hejsan! Den 29 maj var det både min födelsedag och skolavslutning. Det kännes konstigt att man slutade skolan på sin födelsedag. 🙂 De första jag fick vara med om, att assistenterna och Steget sjöng för mej, Blev så glad! Så söta!
Skolavslutning 15 (1)
Jag var sommarfin! Mina kompisar Joel o Frida sjöng också för mej. Frukost var vid 9 tiden. Folk som jag känner gick fram till mej och grattade mej. Alla var så fina ❤ Till slut så sjöng alla i hela skolan för mej! 😀 Blev så glad! Vi sjöng lite allsång i matsalen, så de var mysigt.
skolavslutning 15 (2)
Vi hade gjort ordning oss, så gick vi till klassrummet för sista gången. För den del är de sista och en del inte. Vi fick varsin kort på oss med vårt namn av våra fröknar! Jag var rörd under hela dagen. Kramade om alla fina fröknar som man har haft, under mitt första år på Sjövik!

skolavslutning 15 (3)

Vi hade avslutning i kapellet. Musiklinjen sjöng så fint. När de sjöng psalmer så blev man tårögd 🙂 😥 Så vackert va det. Kramade om kompisarna ❤ Men de slutade med att hela gänget satt och åt lunch med en i matsalen! 😉  Hihi! Sen så skulle de åka hem igen, så var det dags att säga hejdå! 
Hejdå rummet på söder
Så här såg mitt rum sista veckan på skolan. Jag bodde på södergården under mitt första år på Sjövik. Men i höst blir det på västergården, där jag är mest i.  Jag var den sista som lämnade rummet och lämnade nyckeln. Det kändes konstigt. Ha de så fint! 

kram från Ellen

Söta ord från dej!

