Fikamys på vålakakan


Halloj! I lördag så umgås jag min kontaktperson Åsa. Vi gick på en lång promenad i ca 40 min. Sedan så fikade vi på ett café i Östervåla som heter Vålakakan. 🙂
collage 1
Vålakakan är en väldigt mysig café. Jag hoppas att ni kan åka dit, om ni har möjlighet. 🙂

https://www.facebook.com/valakakan?fref=nf 
collage 2
Vi gottar oss 😉 Ha en fin dag alla! ❤
kram från Ellen

4 Replies to “Fikamys på vålakakan”

    1. Visst är det mysigt med fika. 🙂 Nej tyvärr så kommer jag inte ifrån Finland. Men min mormor är där ifrån. Hon flyttade från Finland till Sverige, när hon var liten. Så jag kommer ifrån Sverige.

      Du kanske undrar varför min blogg heter Finlandsgullet? Jo för att Finland, Mumin är mina största intressen. Kallas mej själv för Finlandsgullet. 🙂 Så ledsen att göra dej besviken..

Söta ord från dej!

