Estetiskt · Livet med Jesus

Estetiska gåvan 🎶🎨🎭


Hej! Det är inte bara serie och konsten som jag älskar. Jag älskar även att spela piano och sjunga. 🎤🎹

Har gjort egna texter förut. Jag spelar gehör på piano och ackord. 🎶

Jag älskar att sjunga. Att uppträda på scen är så otroligt kul. Spelar ingen roll om det är drama eller om musiken, jag gillar det. 🎭

Musik 🎶🎹🎤
Serier/konst 🎨
Drama 🎭🎬

Estetiska är min gåva från Gud. Yey! 👆
Vad har du för gåva? Ha en trevlig dag alla!
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

2 thoughts on “Estetiska gåvan 🎶🎨🎭

  1. sv: Hmm, i filmen hade han en levande syster och en i himlen som hade varit missfall. Vet inte om verkligheten. Trodde han hade bara en syster i himlen. Oavsett, filmen innehåller mycket sanning, men det är klurigt nu för tiden det med böcker för många vill bara få pengar 😦 svårt att lita på något nu för tiden, men Gud skyddar oss.
    Charles Dickens är en känd engelsk författare.
    Ja, ska lägga upp några bilder därifrån 😀

    Kul inlägg 😀

Söta ord från dej!

