Min lilla vardag

Påsken 2015


Hej hej! Hur har ni haft det? Jag har haft fullt upp under påsken.
Skärtorsdagen– Så kom jag hem igen.
Långfredagen– Firade påsk hemma. Man tänkte på Jesus under påskhelgen. Läste lite ur bibeln, via en bibelapp.

Påskafton – Så firade man påsk hos familjen G. Det var trevligt. Lite bilder från den dagen.
påsken 2015
Vi åt påsklunch hos familjen G. Letade efter Elins och Klaras påskägg. Vi var med dem och letade. Familjen fikade gott hos dem. 🙂
Påskdagen- Så tog vi de lugnt.
Annandag påsk– Åt god mat hemma. Vi var mest hemma under påsken.

Vad gjorde ni under påsken? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

8 thoughts on “Påsken 2015

  1. Trevligt 🙂 gick mest runt i Oslo under påsken. Inga mataffärer var öppna, haha ,förutom dem som är det 24/7, men dyyyrt var det där.
    Kram <33

  2. sv: Jag tycker du gör bra inlägg, jag gillar dem 🙂
    Jag vill verkligen komma igång med det. Har precis fått tillgång att komma in på en sida där det finns massor turtorials för lovsång, alltså instruktion för hur man ska spela en viss låt. Du kan påminna mig om att göra lovsångs covers om du inte hör något från mig inom snar framtid. Jag behöver nog lite push. Och ska kolla på kanalen som du tipsade om.
    Du skulle också kunna göra fler covers, och skriv gärna ännu mer om tro, ditt vittnesbörd, om Gud gör något speciellt i ditt liv.
    Låter som en bra sak att du skickade inlägget vidare till Elin. Hon borde testa chocolate chip cookies 🙂 kommer säkert bli gott.

    1. Åh va roligt att nån gillar mina inlägg. 🙂 Nu påminner jag dej om att göra lovsångs covers, som du kan lägga upp på din youtube.

      Tack för tipset. Jag ska leta efter nån låt som jag kan spela på piano. 😀 Gillar att spela piano. Jo jag funderar på att skriva mera om min tro. Tack för tipset.

  3. sv: Jag vet inte hur det känns så kan inte ens jämföra det med något. Men jag vet bara att människor som tror på Jesus och som håller sig till honom går till himlen 🙂
    Förresten, såg filmen ”Heaven is for real” och den var så fin. Så mycket realism i den.
    Längtar också till London, redan, haha.

    1. Jag har den boken hemma, men har hört att boken är som en fantasy och inte är trovärdigt. Att författaren hittar bara på allt det där, tex att pojken hade en syster i himlen och är ett barn nu, och inte ett missfall. 😛 Vad tror du? O.o Vet inte vad jag ska tro. Åh den filmen vill jag gärna se.

  4. sv: Vad märkligt. Släppa ut dem borde va enkelt :O
    Haha, trädet var så stort som jordklotet, haha.
    Toppen! Längtar efter fler av dina inlägg.
    Kramis

Söta ord från dej!

