Vecka 13


Halloj! Det är så skönt att komma tillbaka, efter man har varit hemma ett tag o varit sjuk. 😛 Jag var sjuk i några dagar, men på torsdagen så kom jag tillbaka igen. Yey! 😀

Torsdag- Vi kollade på en svart svan, i närheten av Folkärna. Det var intressant att se en svart svan, o inte en vit. 🙂

11098229_1575231519391306_6172178268684461936_n

12 var det lunch. Efter lunchen hade vi livskunskap. Det var många som var borta.
Jag och de som var kvar på skolan hade städ eller träslöjd.

Fredag- Vi spelade lite gamla låtar, som vi hade kört under höstterminen o vårterminen, på musiken. Jag och en klasskompis övade lite inför Sjöviks schlagern.

wpid-img_20150328_114152.jpg

Fick ett packet av Elin , Tackar! 😀 Fika vid 10. Efter fikat så kollade vi ett dokumentär om bin, burr! 😛 Haha!  Lunch vid halv 12.

Jag blev kvar på kvar helgen. Halv tre så repade vi inför schlagern, det gick bra. Orkestern fick ta om flera gånger, eftersom de spelade fel. men det gjorde inget.

På kvällen hade vi tänkt att bowla, vi som var kvar på kvar helgen, men vi handlade gott och tog de lugnt istället.
Lördag- Vi fixade lite påskris och piffade den lite under förmiddagen. 🙂 Så här kul hade jag och Karin det 😉

Haha! 😁😂 #instavideo #sjöviksfolkhögskola

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

wpid-img_20150328_145347.jpg
Vid eftermiddagen så fikade vi på Café Orkidé. Det var mysigt.
wpid-img_20150328_172517.jpg
Lite senare så åkte alla till våran fröken Inger och hade det trevligt.
wpid-snapchat-8400323284753080136.jpg

wpid-img_20150328_182001.jpg
Grillade o åt tigerkaka. Mys 😀

Söndag– Idag så vet jag inte riktig vad vi ska göra. 😛 Det regnar ute just nu, så vi kanske blir inne och boa in oss . Vi hörs! 

kram från Ellen

2 Replies to “Vecka 13”

Söta ord från dej!

