Livet på Sjövik

Ett års sen :)


Hej! Tänkt att förra året i mars 2014, så hade jag praktik på Sjöviks folkhögskola. April 2014, samma år sökte jag in på programmet L-blocket. Maj 2014 så kom jag in på programmet som jag hade sökt in. 😆

Den 24 augusti 2014 började jag med bästa kompisar från L-blocket. Nu har man sökt in på mitt andra år på Sjöviks folkhögskola, på programmet L-blocket. Jag har utvecklats väldigt mycket de senaste tiden här på Sjövik. 😄

Jag ser fram emot mitt sista år på Sjöviks folkhögskola i höst. Yey! 😄Sjöviks folkhögskola är det bästa som har hänt mej. Fått fina kompisar, utvecklas som person och mycket mera. Är så peppad och glad över allt som man har varit med om. Kram på er.
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

