Vår på Sjövik


Hejsan! Här kommer ett inlägg hur resten av veckan har varit. 🙂

Torsdag– Vi var till avesta badhus för att bada. Men dom som inte kunde bada,, kollade på. 🙂 Kom till skolan igen vid lunch-tiden. 13. livskunskap Hade träslöjd på eftermiddagen Men mådde så dåligt,var tvungen att gå och vila mej. :/ Blä!


Den här klippen muttrade upp mej-, när jag kollade på min kompis instagram. 🙂 Fina kompisar man har! Haha !Senare på kvällen gjorde jag och mina kompisar en film, som inte är klar än.

Fredag- Vi spelade en låt som heter proud mary – Creedence Clearwater Revival.
Jag och 2 klasskompisar övade en låt som vi i klassen hade gjort till Sjöviks schlager, som är den 31 mars. Yey! 😀

Fika 10. Efter fikat så skrev vi mera detaljer till våran film. Vi ska göra en film om lilla Jönssonligan. Fast mycket annorlundare. Ska bli kul! 😉

Vid lunchen mådde jag dåligt. Fick så ont i magen, var tvungen att gå och lägga mej igen. Hade min tjej-vecka. Men kramp i magen,istället för må illa.

11033172_1566572170257241_535781003539669174_n

Efter jag hade vilat en bra stund och ätit, så gick jag på en promenad med kompisen. 🙂 Såg några svanar när jag och min tjej-kompis gick på promenad.

Fredag eftermiddag– Vi skulle bowla, men det blev fullbokad. Så vi köpte godis istället.

18279_1566682536912871_5167888569720584068_n

Köpte en mumin tidning. Yey! 😀 På kvällen kollade vi på lets dance. 🙂

Lördag- Tog vi de lugnt, men på kvällen spelade vi biljard. Kollade på melodifestivalen med gänget.

11057288_1567122900202168_1728351955864935389_n
Söndag- Gick på promenad med kompisen Frida, Vasaloppet, kollade på en film som heter- du gör mig galen.
Vi kollade på Tpztick​-filmer, som våran kompis har gjort. Det var kul. Man skrattade så man grät. 😀 Vi hörs!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

