Tillbaka efter sportlovet


Halloj! 🙂 Hoppas att ni hade det fint. Jag har det bara toppen.

10384129_1565034717077653_4020626886108091682_n

Måndag– Vi kom tillbaka till skolan igen,efter ett lång sportlov. Skönt att få tillbaka rutinerna igen. 🙂 Fika vid 10.
Hade svenska, så berättade vi vad vi gjorde på lovet.
Lunch 12.. På hemkunskapen gjorde vi slags tacos-grej. Minns inte vad det hette. Några andra gjorde pizza-bullar. 🙂

Tisdag– Gjorde vi lite drama övningar, valde kläder till våran nya film.Yey! Och gjorde massa annat också.:D 9.40 på morgonsamlingen i kapellet hade fhl hand om morgonsamlingen.
Fika 10. På hälsan så skrev vi ett manus, den är nästan klar. Lunch 12.  På lunchrasten hade vi de mysigt. Kolla på filmerna här nere

Vi hade svenska/matte. Ingen engelska den här veckan,för våran engelska fröken har ledighet. På kvällen hade jag och kompisen Joel, jour. Diskade efter middagen.

Onsdag- Vi hade syslöjd. Jag blev klar med min halsduck, håller på att brodera. Fika 10. Vi fortsatte med syslöjd efter fikat. Lunch 12

11047921_1565764383671353_8647370921316967166_n

Efter lunchen, på svenskan så pratade vi om kroppen. Det var intressant, men lite läbbigt. Vi klistrade in ord i rätt del, på papper. Ni fattar hur jag menar. 😛
Hade ministädning vi från grupp 1. Vi hörs!

kram från Ellen

2 Replies to “Tillbaka efter sportlovet”

  1. Ser att snödropparna börjat kika fram – våren är påväg! 😀 Har några här hemma också ^^

    SV; Tack! Jag tog bort min instagram för ett tag sedan, så nej, jag har tyvärr inte instagram 🙂

Söta ord från dej!

