Min favoritställe!


Halloj! ❤ Hoppas att ni har de fint, utanför skärmen! På fotot som ni ser, är det min favoritställe!

sjöviks bildsal (1)
Det är där allt jag lär mej genom serier och konst på skolan, inom 2 år. Vad jag ska göra efter Sjöviks folkhögskola vet jag inte?
sjöviks bildsal (2)
Förhoppningsvis om estetiska, som jag kan och gillar mycket om. Konst/serier, Musik/sång och drama. 🙂

Det visar sig vad jag kommer att jobba med, i framtiden. Nu tänker jag på nuet, och riktar framåt, mot nya möjligheter som jag kommer att lära mej. Ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

6 thoughts on “Min favoritställe!

  1. sv: Tack 🙂
    Jag går till Frälsningsarmén ibland och jag är medlem där sen något år sen tillbaka också. Fast ibland tycker jag det är jobbigt för dem ställer krav på att du ska göra sådant du inte är extra intresserad av och sen måste man säga nej för att det inte går. Meningen är att man ska hjälpas åt, men det blir så mycket organisation. Vissa gillar det, andra mindre. Går dit mest när jag känner för det. Jo, har börjat leda lovsång där. Ville ändå hitta min plats i församlingen liksom och jag brinner för lovsång om jag börjar fokusera på att göra det oftare. Lovsång bidrar till så mycket Guds närvaro.
    Kul att du tycker det jag skriver är fint.
    Kram

    • Jag tillhör Korskyrkan, men det var länge sen jag var till kyrkan nu, eftersom jag pluggar ju, och blir alltid trött när jag kommer hem till helgerna. 😛

      Roligt att du har börjat leda lovsången. Jag tror att det passar dej jätte bra 🙂 Älskar också lovsången, det är så fint.

    • Älskar bildsalen på skolan! ❤ Den är så mysig- Även musiksalen på skolan. 😀

      Ja precis. Men några burkar fråga mej vad jag ska göra efter Sjövik, men jag vet inte Vad jag ska göra 😛

Söta ord från dej!

