Sparad i Livet på Sjövik

Vår tusch♥


Hejsan! Jag testade att måla med tusch en gång. Det gick så här! Det var inte så lätt! Men kul var det. 🙂

tusch (1)
Det här är ett äpple, apelsin och en citron. Min kompis Frida tycker att det ser ut som frukterna flyter på vattnet. Vad tycker ni?
tusch (2)
Våt tusch!
tusch (3)
Flicka!
tusch (4)
Och en man. Det är ganska svårt att måla med våt tusch, jag tror att jag ska öva mera på det i skolan sen. 🙂 Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

