10 saker som


Hejsan! 🙂 10 saker som ni kanske inte visste om mej.

1. Jag spelar gehör på piano och ackord.
2. Jag tycker inte om att åka karuseller, :/
3. Har uppträtt på scen sen jag var liten och sjungit.
4. Är åksjuk och sjösjuk.. Blä 😡
5. Har fem systrar. 1 hel syster och 4 halvsystrar. 

webcam-toy-foto5

6. Älskar att måla och rita, det har jag alltid gjort.
7. Har en sån livlig fantasi. Haha!
8. Mumin och Finland en av mina stora intressen, förutom estetiska.
9. Disney, Astrid Lindgren är min barndom! Yey!
10. Varje natt drömmer jag något flummig dröm. 😉

Det var allt! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 Replies to “10 saker som”

Söta ord från dej!

