Estetiskt

Serie-pepp, var är du?


Halloj! Målningar har jag fått mycket inspiration och idéer av, men inte så mycket med serier. Yey! 

Årets första nummer ligger i hal is just nu, jag har påbörjat med serien, men inte fått nån pepp ännu. Jag kommer ingen vart. Inspirationen till serien har flugit sin kos, den kommer säkert snart igen. :/Vad ska jag teckna för något

När jag får tillbaka serie-peppet då ska jag jobba på med serien. 🙂

Tack era fina kommentarer på den här sidan och min vanliga sida på Facebook. Det gör mej så glad! 😀 Får även fina kommentatorer på mina bloggar också. Tack ännu en gång! kram på er! ❤ 

kram från Ellen

Söta ord från dej!

