Livet med Jesus

Johannes 10:28-30


http://bible.com/33/jhn.10.28-30.bsv Jag ger dem evigt liv, och de ska aldrig någonsin gå förlorade. Ingen ska ta dem ifrån mig. Min Far i himlen har gett dem till mig, och han har större makt än någon annan, därför kan ingen ta dem ifrån mig. Jag och min Far är ett.”

Postat med WordPress för Android

One thought on “Johannes 10:28-30

  1. sv 1: Tack (för komplimangen till bilderna på mig)
    sv 2: Marsipansvamparna är fiffiga ja. Tyckte dem var så fina när jag såg dem på nätet så ville göra såna. Enkelt också, och lite roligare än bara bollar.
    sv 3: Ska lägga Octoberbaby på minnet.
    sv 4: Det var jättegott! Vill göra sånt vitt bröd med kummin igen.

    Den versen är så fin. Guds kärlek är så speciell.
    Söt din nya design på bloggen är 🙂

Söta ord från dej!

