En eftermiddag hos röntgen


Hejsan! Idag var jag till akemenidiska sjukhuset i Uppsala, för att vara på röntgen, för att kolla upp mitt knä. Det var jobbigt när sjuksköterskan skulle vrida och vända mitt högra knä.   ajjj!

Men när allt var klart, sa hon något underligt.
– Ni kan vänta ute i väntrummet, det kan hända att ni har en fraktur i knät.
Pappa och jag gick ut och väntade. Jag började fundera om det var en fraktur? Det ville jag inte ha.1964884_1554334501481008_4598083360019917748_n

Några minuter så kom det en annan sjuksköterska som ropade upp mitt namn.
– Vi har kollat på bilderna, det såg bra ut. Ni kan åka hem nu. Läkaren hör av sig till er,

Pappa och jag- Eh? Jaha! 😮 Så vi åkte hem. Nu är det bara att vänta till läkaren hör av sig. För jag har ingen aning hur det kommer att bli med knät. Hoppas att det är inget allvarligt i alle fall. 😛 😦


Min förklaring hur dagen var, på engelska, gick inte så bra. 😉 Imorgon ska jag till skolan igen! Det ska bli kul! 🙂 Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

One Reply to “En eftermiddag hos röntgen”

Söta ord från dej!

