Blandat · Livet på Sjövik

Framtidsplaner


Halloj! ❤ I vår ska jag söka mitt andra år på Sjöviks folkhögskola. Det ser jag fram emot. 🙂 Jag tror att mina 2 år på sjövik kommer att bli toppen.
Vad ska jag göra efter skolan? Jag vet faktiskt inte… Jag vill helst hitta nån jobb inom stan (Uppsala) Helst med estetiskt, gåvor som jag har. Alla har olika gåvor. Helst med serier, musik o drama..

Julfesten 14, (1)

Kanske flyttar nära stan o hemma. Men jag har ingen körkort ännu, så vi får se om jag kommer att ta körkort eller inte.

Jag vill jätte gärna jobba tillsammans med mina kompisar som jag har, och har fått. Jag vet inte hur min framtid ser ut. Vad jag kommer att göra efter skolan..

Just nu så ser jag fram emot mina härliga år på Sjövik, det visar sig vad jag ska göra sen. Jag funderar lite på att vara nån assistent för barn eller unga.. Jag vill helst ha ett jobb, där man får träffa människor, att jag får vara mej själv. Att dem accepterar min funktionsnedsättning.

Jag kan rätt mycket trots min funktionshinder. ❤ Gud vet redan hur mitt liv kommer att se ut. Jobb, bostad, giftermål, barn osv.

Vi hörs!

kram från Ellen

2 thoughts on “Framtidsplaner

Söta ord från dej!

