Nyårsafton 2014


Hejsan! Tänk att idag är det ett nytt år. År 2015!? Känns overkligt,, det gör det alltid när det kommer ett nytt år. Igår som var 31 december år 2014, så skulle jag till kyrkan och fira nyår där. Men jag blev så förkyld och orkade inte att åka, så jag var hos morbror Robert. Mina 2 yngsta systrar, jag och mamma var hos morbror och hans familj. 🙂 Det var roligt att träffa sina små kusiner ❤
Nyår 2014 (1)
Vi åt tacos hos morbror. Våra mormor och morfar var också inbjudna hos Nette och Robert. Det var trevligt.
Nyår 2014 (2)
Så här nyårsfin var jag. 🙂 Vi kollade lite på tv, tecknade lite med kusinerna.
Nyår 2014 (3)
Så var det dags att kolla på fyrverkerier, med familjen. Kameran trodde att det var 2015 redan vid 23.. Knas! 😛 Men mobilen är lydig. Den visste när det var dags för tolvslaget.

Fyrverkerier på kusinernas gata. Pampigt va`? 😉 Nu önskar jag er en god fortsättning på de nya året. Jag tror att år 2015 kommer att bli ett toppen bra år!

kram från Ellen

4 thoughts on “Nyårsafton 2014

  1. sv: Ja, yey för det nya året!
    Nej, har träffat henne bara en gång 🙂 Skrev lite om hela året.
    Hade det bra i Stockholm, men åt för mycket, haha, typiskt när det är jul.

Söta ord från dej!

