Sparad i Foton

Julklappar 2014


Hej hej! Här kommer det ett inlägg vad jag fick i julklapp! 🙂
julklappar 2014 (1)
Av Elin och Jonas fick jag Fazer choklad, med jordgrubbar i..
Av mamma och pappa under morgonen fick jag ett vacker armband med kors och en julig filt.
Av Julia fick jag ett hjärta som står ” I love You” och ett julkula med ängel.
Av Emmy fick jag en ny mobilskal och touch handskar.
Av Noomi fick jag en ritblock.
Av Nellie fick jag mysiga tofflor
Av Linnéa 2 par sockor och tavlor!.Av mormor och morfar: 
Vita tofflor. Mumin sschampo. Och underkläderjulklappar 2014 (2)

Av mamma och pappa
Pennlåda
Lakrits
Biobiljett
Jul-te
Boken Octoberbaby. Jag fick samma mobilskal som jag fick av syrran, så jag ska byta mobilskal snart. 🙂
julklappar 2014 (3)
Av mamma och pappa Mysig morgonrock
Av farmor och farfar en bok

Vad fick ni för fint vid jul? God jul på er!
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Julklappar 2014

Söta ord från dej!

