Foton

Julkonsert 2014


Hej! Igår kväll så var jag på ett julkonsert med min kontaktperson Åsa och hennes man Stefan. Vi var till Missionskyrkan i Östervåla. 🙂 Träffade några vänner och släktingar till mej! Yey! Här kommer det bilder som jag har tagit!
Julkonsert 14 (1)Inne i kyrkalen var det bra mysigt. De fanns ljus vid scenen. Jag träffade på mina kusiner, faster och hennes man. Det var kul att träffa dem igen ❤
Julkonsert 14 (2)Min kusin Mathildas man Adam hade hand om Julkonsert, tillsammans med hans kompisar. De var så otroliga duktiga! 😀
Julkonsert 14 (3)
Göran Ö, Adam (Min kusins man) och några andra som jag inte vet vad dem heter.
Julkonsert 14 (4)
Jag älskar att lyssna på julmusik! Åhhh! 🙂 Mys! Det var en kort andakt i julkonsert.
Julkonsert 14 (5)När uppträdandet var slut så bjöds det på fika. Julfika! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

6 thoughts on “Julkonsert 2014

Söta ord från dej!

