Onnea onnea Suomi!


Hejsan! Idag är det Finlands nationaldag! Yey! Eftersom jag är 25% finne så är Finland viktig för mej.

  • 25% finne, från min mammas sida. Mormor är finsk
  • 25% svensk-same från min farmor sida. Farmor är svensk same.
  • 50% svensk.Föräldrarna är svensk.  Vilken blandning jag är 😀

Finland-physical-map
Så är Finland och Mumin en av mina största intressen också. 😀 Onnea onnea Suomi! Ha en fin dag alla! ❤
kram från Ellen

4 Replies to “Onnea onnea Suomi!”

Söta ord från dej!

