Livet på Sjövik

5 december 2014


Hej! Idag skulle vi ha musik, men vår fröken blev hemma från jobbet och är sjuk. Så vi fick kolla på film tillsammans med programmet F-blocket. Vi andra går på L-blocket 
14602_1529914100589715_4894075559248249363_n
Det började snöa vid fikat. Yeeey! ❄  Vi var med dem en liten stund, sen gick vi mot fikat. Under dagen så umgås med varandra på rasten! 🙂 Lunch 11:40. Jag, Theo och Frida åkte hem idag, för vi kunde inte vara kvar på ”kvar helgen” Vi skulle göra massor av annat. 🙂
karin, Theo, jag, Frida
Är så otroligt glad att jag har så fina och härliga kompisar från klassen L-blocket. Här har vi några av mina bästa kompisar som jag tycker så mycket om. Karin, Theodor och Frida. Finns flera i klassen som jag tycker hemskt mycket om också. ❤
Vi hörs!
kram från Ellen

Söta ord från dej!

