Livet på Sjövik

21 november 2014


Hejsan! Tänk vilka trevliga skolkamrater man har. Igår gick folk fram till mej, och frågar hur jag mår, eftersom jag fick ett smäll på knät i fredags. Jag berättade att jag har fortfarande ont, :/ Eleverna och lärarna var med och kollade på innebandy-matchen i onsdags. Det värker när jag ska sitta eller ska ligga mej ner. Men när jag går, gå de bra. Eller när jag står. Det gör fortfarande ont.

11614_1523851687862623_1562027788024302128_n

Torsdag– På idrotten så åkte vi på L-blocket till Horndal, för att testa skytte. 🙂
Kl 10 fika. Efter fikat hade vi en lång rast fram till lunchen.
Kl 12 lunch. Efter lunchen hade vi livskunskap. Vi pratade om känslor osv.
Första gruppen hade städning medan andra gruppen träslöjd. 🙂

Fredag- Vi spelade Champagne Supernova- Oasis.
När andra gick tidig rast, så övade jag och tjejerna med våra solo-låtar. 🙂
Kl 10 fika. Efter fikat kollade vi på Johnny English 2. Haha! Så rolig den är. 😀
Kl 11:40 lunch. Nu har man äntligen helg! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “21 november 2014

Söta ord från dej!

