Sparad i Livet på Sjövik

Måndag 10 nov 2014


Hej hej! 🙂 Idag hade vi Sovmorgon. Jag tog mest de lugnt på morgonen.
Fika kl 10. Det blev frukost för mej, eftersom man hade sovmorgon.
Efter fikat hade vi svenska. En ny prao-elev är hos oss på L-blocket i 3 dagar.
Lunch kl 12.

På hemkunskapen så lagade vi tacos och kladdkake-muffins. Gott var det. 🙂
Vi åt tillsammans med klassen de goda maten och efterrätten. ^_^ Ha en mysig dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

3 reaktioner till “Måndag 10 nov 2014

  1. sv: Jag kommer tillbaka och skriver när jag saknar bloggen 🙂 Men det känns som rätt beslut att avbryta eftersom det har blivit så tidskrävande och energikrävande för mig och jag måste också vara mer närvarande dem människorna som är nära i mitt liv och eftersom jag är 21 år redan kan jag inte bara fastna hemma.

    HK är bäst! 😀

Söta ord från dej!

