Vänskap

Spontant besök


Hejsan! I eftermiddags så hörde jag att vovvarna skällde i nedervåningen. Pappa och mamma pratade att det kom någon för att hälsa på. Jag låg kvar i sängen,, tills pappa kom upp till mej och sa : Elin är här!
Min första tanka var: Åh va kul! 😀 Jag blev förvånad när hon kom, men glad. Så skyndade mej att klä på mej till vardagskläder.
10799371_1514695792111546_44248991_n
Elin var med oss när vi åt frukost, hon fick kaffe. Jag och familjen pratade med henne. Efter frukosten bäddade jag sängen och borstade tänderna. Djuren hälsade glatt på henne.

Jag visade filmer och bilder från skolan. Umgås och hade det trevligt. Gick på en kort promenad, innan hon åkte tills sina föräldrar. 😀 Tycker hemskt mycket om mina vänner! ❤  Ha en fin lördag alla!
kram från Ellen

2 thoughts on “Spontant besök

  1. Förstår att du blev förvånad hade jag med blivit när någon kommer på besök även om man blir glad med 🙂 var kul se bilder/film från skolan å så.
    var en rolig stund tillsammans 🙂
    Vi får träffas snart igen när vi kan ❤ kramiz

Söta ord från dej!

