Mysig torsdag


Hejsan! Idag var jag till stan med mamma. Var hos tandläkaren. Det gick bra. Jag var glad hela eftermiddagen 🙂
wpid-photogrid_1414677562775.jpg
Mamma och jag fikade på Landings Café i st per, i stan. Mysigt var det!

När jag och mamma skulle gå ut från Åhlens så träffade vi på mina kompisar Maria och Emelie! Har inte träffat dem på länge! Det där gjorde min dag! Imorgon blir det ännu bättre. Träffa kompisen Tess Ska bli så kul! 😀 Fyndade idag också, en julklapp till min kompis Elin 😉 Hihi!

Känner mej så glad över att jag pluggar på Sjövik, mår mycket bättre. Har fått fina kompisar och har fortfarande fina kompisar under gymnasiet, barndomen osv.

Ha en fin eftermiddag alla! ❤ 
kram från Ellen

5 Replies to “Mysig torsdag”

Söta ord från dej!

