Min lilla vardag

Lördagsmys


Hejsan! Igår så var jag med min kontaktperson Åsa. Vi gick ca 30 min promenad. Jag berättade hur det är på skolan. Efter promenaden åkte vi till Solrosen, min förra arbetsplats. Träffade på min förra handledare och gamla arbetskamrater. Solrosen har blivit större nu..

10690035_1507067552874370_7392575050875359881_n
Goa Åsa ❤

Själv tyckte jag att det blev rörigt när jag kom in. 😛 Möblerna finns på gamla solrosen. Jag saknar gamla arbetskamrater som jag hade, men inte själva jobbet.
10310670_1507069409540851_5989339813208095425_n
Jag vill helst jobba med någonting med estetiska, min serietidning, sång och musik. 😀 Jag vill helst jobba med händerna, inte med kroppen. Jag hade så ont i kroppen när jag jobbade på Solrosen. :/ Jag stormtrivs på Sjövik. Lär mej hela tiden 😀

Ha en fin söndag alla! ❤
kram från Ellen

5 thoughts on “Lördagsmys

  1. Mysig lördag 🙂 låter inge kul det var rörigt på gamla jobbet, men kul att dem blir glada när du hälsar på iella fall 🙂 vi får hoppas att du hittar ett jobb som passar dig bättre ❤ där du får jobba mycket med händerna istället. kram ❤

  2. Mysig lördag 🙂 låter inge kul det var rörigt på gamla jobbet, men kul att dem blir glada när du hälsar på iella fall 🙂 vi får hoppas att du hittar ett jobb som passar dig bättre, när du gått klart på skolan om 2 år kram ❤

Söta ord från dej!

