Sparad i Livet på Sjövik

17 oktober 2014


Hej! Igår på musiken så lärde vi med låten Folsom Prison Blues med Johnny Cash. Ackordet till låten är D, A och G. 🙂 Jag är van med de ackorder C,D,E,F,G,A,B kan jag och ackordera med am osv. Även asus och Fb eller Bb.. ( tror att de heter så,,) De svart tangenterna på pianot kommer jag inte ihåg vad det heter. 😛

Kl 10 fika.
De roligaste kommentaren från rektorn var
– Var rädda om er, om ni ska vara ute i skogen. Det är ju älgjakt nu
– Det är stor skillnad mellan en älg och en Sjö-vikare. ^_^
Det var några klasser som ska vara kvar på skolan.

Efter fikat så kollade vi på min film, Mee-Shee the Water Giant

Någon som har sätt den? 🙂 Jag blandade ihop med den och en annan film som jag har sätt. Jag har inte sätt legenden från djupet förut, den är rätt spännande.

Kl 11.30 lunch, efter lunchen mot tåget hem.
Jag kom innan 14 till Uppsala. Jag hann med bussen innan 14, kom hem innan 15. 😀 Vi hörs

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

