Sparad i Livet på Sjövik

Regn-onsdag


Hej! Idag så vräkte regnet ner på Sjöviks folkhögskola. Vilken tur att man inte har så långt att gå till lektionerna. 😉

20141008_094200

Idag hade vi färg och form. Vi gjorde profilbilder eller vad de kallas. Jag gjorde 2 målningar. En med rödhårig kvinna
Kl 10 fika.

20141008_110501
Efter fikat gjorde jag min andra målning. Då gjorde jag en vampyrkille. 😉 Läskigt!
Kl 12 lunch.
Efter maten så kollade vi på Shrek, på engelskt tal och text. Man skrattade så man fick tårar. 😀 Haha!

Vi hade sv/matte efter filmen.
Kort mini städning de sista vi hade. 🙂
På kvällen shoppade vi in till helgen. Vi ska stanna kvar, för nu i helgen är det Höstfest/kamrathelgen. Det ska bli spännande. 🙂 Kommer hem till familjen nästa fredag. Vi hörs! ❤

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

En reaktion till “Regn-onsdag

Söta ord från dej!

