Skojig måndag ☆


Hej! Igår när man kom till skolan så fikade vi.
Kl 10:30 arbetade jag med min geografi-bok om Sverige.  🙂
Kl 12 lunch.
Efter lunchen umgås jag med kompisarna i klassen.
Kl 13:15 på hem kunskapen lagade vi mat till nu i helgen ”På kvar helgen. ” Vi gjorde ost och skinkapaj först sen korvstroganoff* Jag vet inte om jag stavas rätt.

När lektionen var slut umgås jag med Sandra ​ 😉 Hihi! Barndomsvänner är vi.
På kvällen på boendet så lärde jag mej, att spela gitarr med Isas sommarvisa. Av en kompis. Tackar. ^_^

Jag lärde mej också Greven från greveholm på piano, via Youtube. 🙂
Hoppas att ni får de fint alla♡
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

