Första oktober :)


Hej! Idag hade vi textil på förmiddagen. Jag lagade en ficka från min tröja, och knapparna på den. 🙂 Nu är man nöjd.
Kl 10 fika.
På textilen höll andra på olika saker, väver, syr osv. Jag blev klar med min tyg-kasse. Lärde mej att sticka. 🙂

20141001_072022-EFFECTS

Från i morse. Google+ fixade bilden till mej. 🙂

Kl 12 lunch. Efter lunchen hade vi engelska.
Svenska
Matte hade vi de sista lektionen. 🙂 Tänk att jag har gått på Sjövik över en månad. I kväll ska vi iväg med L-blocket för att lyssna på ett dokumentär av Pernilla Nyman PN79. Det ska bli skoj! 😀 Vi hörs!
kram från Ellen

2 thoughts on “Första oktober :)

  1. Kommer ihåg när jag lärde mig sticka i.. kommer inte ihåg exakt när.. mellanstadiet kanske. Tyckte det var ganska kul då, men inget som jag har gjort på fritiden sen.

Söta ord från dej!

