En månad i skolan


Hej! Igår i skolan hade vi musik. Vi spelade med låten Tom Dooley. Om några få veckor ska vi uppträda. Det ska bli kul. Jag funderar på att sjunga med låten Let it be~ The Beatles. 🙂

På musiklyssningen lyssnade vi på Beethoven, Bash, Mozart och några till. Man ska lyssna en känsla av låten. ^_^

Kl 10 fika. Efter fikat kollade vi klart på filmen The Animals. Vilken flummig film. Haha!
Vi åt lunch efter filmen. När vi skulle hem, så kom vår tåg till Avesta Krylbo sent.. Det blåste kallt och man kände sig stressad.. Men den kom till slut.

Jag hade en fin vecka med alla från L-blocket.
Min 5:e vecka är slut. Jag känner att  jag har utvecklats mycket i en månad i skolan. 🙂 Jag mår fint och känner mej mycket gladare än innan.
På måndag blir det min 6:e vecka. Vi hörs!
kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

14 Replies to “En månad i skolan”

  1. sv: Gud formar och skapar oss på olika sätt 🙂 vi får så olika uppväxt och allt.

    Så bra att du känner dig redan gladare 😀 Verkligen glädjande att höra.

  2. och jag menade att alla som inte har Gud jagar efter vinden på ett eller annat sätt, fast än om man kanske tror på Gud som jag gjorde men jag hade inte kontakt med honom som jag har idag genom Jesus och när man har det är man ju tillfredställd 🙂

  3. Kul du älskade min gif-bild 😀 jag älskar att göra såna.
    Ja, äppelpaj är perfekt för hösten!
    Det är en symbol för Illuminati, satanister, som kontrollerar bank och media särskilt musikindustrin så vitt jag vet 😦 ganska hemskt, men Jesus namn står över alla namn och även Illuminati och därför ska vi inte frukta.

  4. förresten, just för att Jesus namn står över alla andra namn ska man få kunna producera musik och göra det man älskar 😀 för man är fri i Jesus.

  5. sv: Så kul att inlägget med fotot och bibelversen fick dig att le 🙂
    Det här är nog min sista kommentar till dig innan jag åker iväg till fastlandet, då jag kommer inte hinna sitta vid bloggen lika mycket sen.
    Kram och ha det bra ❤

Söta ord från dej!

