Sparad i Livet på Sjövik

5:e veckan på sjövik.


Hej! Idag kl 8:30 hade vi föreläsning i jubel( vår idrottshall heter så). Alla på skolan var där. Vi hade föreläsning om ekologiskt mat och miljön. Hur vi ska göra så vi ska äta mera ekologiskt, för det ska vara bra för miljön?

Kl 10 var det fika. Efter fikat, på hälsa pratade vi från L-blocket mera om ekologiskt och om miljön. Vi stod i olika hörn i drama-salen, för olika åsikter, som vår fröken frågade oss om. Och andra saker.

kl 12 var det lunch. Super god lunch.! Vegetariskt lunch. Kl 13 hade vi svenska/matte. Jag höll på först med svenska boken. Vi hade kort rast. Efter korta rasten höll jag och arbetar med matte. 😛

Kl 15 hade vi engelska. 🙂 Så var skoldagen slut.
Mot eftermiddagen så tecknade jag mina serier, surfade på mobilen.
kl 17 middag. Efter maten gick jag till mina klasskompisar och umgås med dem. Vi spelade lite innebandy på jubel innan kvällsfikat. Det var trevligt! 🙂 Ha det så fint! ❤

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

