Bloggen-Finlandsgullet

Frågestunden avslutad


Hejsan! Jag fick mycket bra frågor av er. 🙂 Tack så mycket ❤

Erica från http://faithhopelove.blogg.se/  :

Din favoritlåt just nu?
Min favorit låt just nu är


Roy Orbison- You Got It.. Jag hörde den låten för första gången nu under de här veckorna på musiklektionen.

Och den här låten Shannon Saunders – The Glow

Favorit tv-serie?
Jag har ingen favorit tv-serie just nu. Men nu kollar jag på Idol med klasskamraterna. 🙂

– Bästa boken?
Soul Surfer med Bethany Hamilton.
himlen finns på riktigt, med Todd Burpo
och pojken som kom tillbaka från himlen, med Kevin & Alex Malarkey.

– Drömresemål?
Jag skulle vilja åka till Israel. Jag har inte varit där någon gång. Det skulle vara kul att åka till London igen. Sist var jag där april 2012, sista året på gymnasiet. 🙂

– Drömyrke?
Att bli en serietecknare på heltid..

Tack för frågorna Erica! 

 

Elin från http://bakningmedelin.blogg.se/:

Vad gillar du för klädstil?
Det är oftast skjorta, munktröja, jeans och så. Jag gillar mycket rutiga skjortor. Hattar gillar jag också. 😉

Vad gör du om 5 år?
Då är jag gift och har egna barn. Jobbar med mitt drömjobb min serietidning Bibelgänget. 😀

Vilka är dina starka och svaga sidor ?
Att jag är estetiskt. Älskar att hålla på med saker de jag gillar. Jag är flitig och vet oftast vad jag vill. Är rätt så duktig i skolan, har lätt att få vänner. 🙂

Jag vill inte berätta vad jag har för svaga sidor på webben. 😮 Men en sak kan jag berätta, det är att jag måste bli förberedd med olika saker, annars mår jag inte bra, om jag inte får veta saker i förväg. Mera behöver jag inte förklara. 🙂

 

Hoppas att ni gillade mina frågor! Kram på er!

kram från Ellen

4 thoughts on “Frågestunden avslutad

Söta ord från dej!

