Livet på Sjövik

18 september 2014


Hej!  Idag var det mycket dimma i Sjövik. På friluftslivet och idrott så paddlade vi nära sjön.  L-blocket på äventyr

collage_20140918094546611

Jag och två klasskamrater åkte båt med idrotts läraren. Det var kul.  Några åkte flera . 🙂

Kl 9:46 var vi på kapellet.  Musik livet sjöng och spelade instrumenter. Jag gillade när de spelade flygel.  Älskar att lyssna på musik.  ♡

Kl 10 fika. Efter fikat kollade vi på hur timmerprogrammet gör kanoter. De var duktiga.  🙂 Vi hade rast till lunchen.  När jag var ledig surfade jag vid datorn och höll på med min serie.

Kl 12 lunch.  Kl 13 hade vi lifskunskap. Mycket bra ämnen vi hade idag.  Vi pratade ”Att vara vuxen” ”Hur man mår inombords”

Där efter hade grupp 1 städning och grupp 2 träslöjd.  Ha de gott alla! 🙂
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

