Livet på Sjövik

Tisdag 16/9-2014


Hej! Jag hade fullt upp igår.  Så jag hann inte att skriva vad jag gjorde.  Jag var också trött.

Igår skulle vi ha drama, men vår fröken som vi har hemkunskap/drama/musik/media osv med är sjuk.  Så då kollade vi på film som heter Ego. Rätt så bra film,  fast den är svensk. Vissa svenska filmer gillar jag inte.  Men den här filmen handlar om att man ska inte döma ute efter utseendet. Man ska lära känna personen också.  🙂

Kl 9:45 gick vi till skolans kapell.  Musiklivet spelade olika låtar från tvspel och dataspel. De var duktiga. Om några veckor är det L-blockets tur. Jag funderar fortfarande vad jag ska göra med klassen. . :O

Kl 10 fika. Efter fikat kollade vi klart på filmen.  🙂
Vi gick på promenad innan lunchen.
Kl 12 lunch.  Kl 13 hade vi svenska och sist engelska.

På kvällen hade vi middag och tisdags akvariet i matsalen.  De var spelkväll. Brädspel osv. De avslutandes med fika. 🙂 Jag kollade på.
Tvättade kläder och kollade på idol. Kram på er ♡
Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

