12/9-2014


Hejsan! I fredags så hade vi musik. Vi spelade som ett band, med låtarna Tom Dooley och Get back- The beatels. Bägge låtarna har A och D som ackord. 🙂

Efter vi har spelat ett bra tag, så hade vi musiklyssning. Vi lyssnade på klasskamraternas favoritlåtar via mobilen till stereon. Det var kul. Vi fick sedan berätta hur vi hade för speciell känsla om låten, som hade spelats via mobilen.

kl 10 fika.
Efter fikat kollade vi på några humor klipp från nån film. Vissa scener tyckte jag att de var roliga och en del inte. Alla har olika humor. 🙂 Minns inte vad filmen hette. Men de var en svensk film i alle fall.

kl 11:40 åt vi lunch, eftersom några av oss ska med till tåget. 🙂
Min tåg kom ca 12:41..
Buss i Uppsala kom 14:10.
Vid 15 kom jag hem till goa familjen ❤ Ha de fint!

kram från Ellen

3 thoughts on “12/9-2014

  1. sv: Ja, Red är också bra 😀
    Jag avskyr hårdrock, fast Flyleaf är ändå ett band jag kan lyssna på för dem har ett budskap och skriker inte för mycket utan bara då Lacey vill proklamera något. Förut ogillade jag vissa låtar på grund av det men nu förstår jag iaf texterna och syftet så då blir det lite annan sak.

    Musiklyssning lät kul!!

Söta ord från dej!

