10:e dagen på Sjövik!


Hej! Nu är jag hemma igen i Harbo. Hundarna anföll mej när jag kom hem. De pussade och ville vara först i kvarn. 😉

Idag på Musiken spelade vi som ett band med låten ”Tom Dooley” Accorden D och A7. Jag spelade piano, medan de andra spelade andra instrumenter. På spotify så står det ” Barnens favoriter” Väldigt barnvänligt de där, 😉

10628506_1489986177915841_6990270791600951357_n

Vår musiklärare spelade in när vi spelade låten själva. Det gick bra. Där efter spelade vi upp låtar via mobilen, som vi gillade. 🙂

kl 10 fika. Efter fikat så kollade vi L-blocket klart på En oväntad vänskap – The Intouchables. Haha! Den var så bra 😀 Vi gav förslag vilka filmer som vi vill gärna se nästa gång. Vi ska ta med oss egna filmer.

Kl 11.45 åt vi tidig lunch, för att man ska hinna med tåget. Alla hoppade in i 2 minibussar mot Avesta-Krylbo Järnvägsstation.Så jag ä nöjd med min andra vecka på Sjöviks folkhögskola<3 Mina klasskompisar är helt klart bäst! Pappa hämtade upp mej i Uppsala station. Hur har ni haft det? Vi hörs snart igen! ❤ 

kram från Ellen

5 thoughts on “10:e dagen på Sjövik!

  1. sv: Det är bra tycker jag att du inte använder smink 🙂 Man ska egentligen inte behöva göra det. Men tycker man det är kul är det en annan sak.

    Så bra att du är nöjd med andra veckan på skolan.

Söta ord från dej!

