Imorgon,, mot skolan


Hej! Imorgon åker jag tåg mot Sjövik för första gången. 🙂 I fredags åkte jag tåg från Sjövik. Det gick bra. Jag längtar efter att få träffa mina klasskamrater från programmet L-blocket! Ha de så fint!
kram från Ellen

4 reaktioner på ”Imorgon,, mot skolan

  1. sv: Du råkade skriva att skolan ligger en min ifrån Avesta. Men jag förstod ändå 🙂 och alla råkar väl trycka fel på tangentborden. Hoppas du inte tog det fel när jag skrev så.

  2. sv 1: Det är jättefint att se svanarna 😀 älskar Lötsjön.

    sv 2: Okej, om du gillar att vara där är det bara stanna kvar 🙂 eller så får du bara göra som du vill. Specialhelgerna måste vara roliga. Det är så kul att du ska teckna på skolan! Vad tycker du om skolan än så länge?

    • Jag tycker att min första vecka på skola har gått bra. 😀
      Vissa datum är man kvar på skolan. Tex öppehus, höst-fest osv.
      Får se när jag ska vara kvar där under helgerna, längre fram. Blir säkert nån gång. Mina klasskamrater är så trevliga. 😀

Söta ord från dej!

