Snart är det helg ★


Hej! Idag har vi från L-blocket sovmorgon.  Men jag gick upp 7. Tog frukost halv 8. Så jag tänker ta lugnt till 9:45, för då ska vi kolla på foton, som vår idrottslärare har tagit. 

Alla från Sjöviks folkhögskola ska se de. Kl 10 är det fika. Kl 10:30 börjar idrotten.  Men vi ska mest prata och spela kubb i 2 lektioner. 🙂
Lunch 12.
Efter lunchen har vi livskunskap. Blir en informations-vecka tror jag.

Träslöjd på eftermiddagen.  Prat kanske?  Jag har arbetskläder med mej, till bilden och träslöjden.  Kläder som man inte är rädd över.

Fritid från 16 till 17.
Middag kl 17. Fritid till kvällsfika som är kl 19:39. Tänk att imorgon efter lunch åker vi hem igen. Jag saknar djuren och familjen ♥♡ 😀 På måndag åker till skolan igen. Programmet Steget börjar då. Då får jag träffa  mina vänner Joel och Sandra! Yey! 😉 ha de fint.  Vi hörs!

Kram från Ellen

Postat med WordPress för Android

Söta ord från dej!

