♫Packning inför skolstartet♫


Halloj! Hur har ni det? Jag har de bara bra tack! Mamma och jag har packat ute och inne kläder, estet-saker, osv. Imorgon ska vi packa de sista. På söndag åker jag till min skola.

Första skoldagen är det den 25/8. :3 Man blir alltid pirrig när det händer något speciellt.. Eller hur?
– Det är inget att vara nervös över?!
-Joho! Man måste vara nervös i början.. När allt sätter igång. När rutinerna kommer igång och allt är på plats, då blir det bra sen.

Jag vet att det kommer att bli bra. Men nervös är man i alle fall. 😀  Jag kommer ju hem varje helg, och åker till skolan varje måndag, om ni undrar. När börjar ni i skolan? ♫°•○● Ha de så fint!●○•°♫

kram från Ellen

3 Replies to “♫Packning inför skolstartet♫”

Söta ord från dej!

