Bad i poolen idag


Hej! 🙂 Idag har jag badat 2 gånger under förmiddagen och 2 gånger under eftermiddagen! Så skönt! Nu är det ca 30 grader i poolen! Yeey!

Cats Don't Dance

Tycker att denna gifs-bilden är så söt! Från filmen Cats Don’t Dance . Sawyer och Danny ❤

Jätte skönt var det. Jag har varit förkyld sen i fredags. Så jag har längtat efter att bada. Vi har en pool hemma hos mej! Imorgon vill jag till jobbet. Nästa vecka är det min sista vecka på Solrosen. Semester tills man börjar i skolan. Ha det så fint!

kram från Ellen

5 thoughts on “Bad i poolen idag

  1. sv 1: Ja, man kan alltid be till Jesus om man känner sig orolig. Att man känner sig bättre efteråt är nog ganska naturligt för oss som Guds barn 🙂 det betyder så mycket för mig.
    Ska lyssna på låten som du skickade.

    sv 2: Älskar glass 😀 haha
    och tack. Gillar klänningen. Den är inte så där kort och inte för lång heller utan helt lagom.

    sv 3: Tack 🙂 Kommer fler foton med tiden.

    Så skönt att bada! Vi har maneter här… inte giftiga dock, haha men ändå, blev rädd igår för gillar inte sånt där i vattnet och har aldrig sett förut heller, haha.

Söta ord från dej!

