Midsommarafton 2014


Halloj! Hoppas att ni har det fint. 🙂 Jag har halsont och lite snuva.. Morr! Nu ska jag berätta hur min midsommar-afton var… Bättre sent än aldrig. 😉 Jag fixade collagen från http://www.picmonkey.com/ 

Midsommarafton 2014 (1)

  • Så här såg man ut på midsommar afton.
  • Vi fikade tillsammans. Kladdkaka, glass och jordgubbar. Mums!
  • Jag, mamma och systrarna plockade sommar-blommor. 🙂
  • Jag fick en sträckning i vaden, under vänstra knät. Hade ont över en vecka. :/

Midsommarafton 2014 (2)

  • Familjen G kom och firade midsommar med oss.
  • Vi åt god mat tillsammans
  • Fikade mycket gott.
  • På kvällen åkte gänget till Älvåsa. Men jag hade så ont, så jag blev hemma.
  • Gänget kom hem sent på kvällen, kallt var det. Under -12 grader. Hu! Så vi drack varmt och klädde på oss.

Det var min midsommar! Hur var eran? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 Replies to “Midsommarafton 2014”

Söta ord från dej!

