Sparad i Livet på Sjövik

Fynd inför skolstarten


Hej! Jag fyndade hos Sannas hobby affär i fredags, inför skolstarten som är den 25 augusti. Det är bra att vara redo.
IMG_20140630_083259

Jag köpte :

  • Blå mapp
  • Blå pärm
  • Ritblock, det är bra att ha
  • Påminnelse-lappar.
  • Blå tejp
  • Blå linjal
  • Blyertspennor olika storlekar
  • Suddgummi. 🙂

Jag behöver köpa skrivbok och andra saker till skolan! Jag känner mej taggad inför skolstarten på Sjöviks folkhögskola, programmet L-Blocket ^_^ Ha en trevlig dag allihopa! ♡♥
Kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Fynd inför skolstarten

Söta ord från dej!

