Bara tre veckor kvar


Hej! 😀 Yeeeey! Idag så fick mamma svar av kommunen! De svarade via ett mejl, att jag ska få gå på Sjöviks Folkhögskola. Fick ett *JA* Hurra vad jag är glad! 🙂 De kommer att betala när jag kommer att gå där i höst! Äntligen!  Jag är så otroligt lycklig! 😀 Nu behöver man inte oroa sig! Allt är klart! Bara 3 veckor kvar, sen slutar man på Solrosen. Har gått på Solrosen sen 18 september 2012. Japp.. Jag kommer ihåg vissa speciella datum.  😉 Den 18 juli slutar jag! Då är det min sista arbetsdag.

10479720_1457854211129038_2728610077965805851_nJag kommer att ha semester till den 24 augusti. Då ska man hämta nyckeln, får ett rum osv.  Orkar inte att förklara allt! ^_^ Den 25 augusti börjar man sin första skoldag på Sjöviks folkhögskola, på programmet L-blocket!  Ska bli så skönt att börjar på skolan sen.

Bara 3 veckor kvar! Jag får man semester till slutet av augusti. 🙂 18 juli är det min sista arbetsdag på Solrosen, för då slutar man helt på jobbet. Har arbetat där i nästan 2 år. Jag längtar! ♡♥ ♥

Ha det så fint alla!
kram från Ellen

2 thoughts on “Bara tre veckor kvar

  1. sv: Tack vännen 🙂
    Ja, hon förstår lite svenska men inte så bra på att prata svenska eller konversera.
    Mitt mående brukar gå upp och ner, som för de flesta människorna, så just nu mår jag bra och jag tror det värsta är över. Har börjat få bättre rutiner och vanor nu så kan hålla mig mer balanserad. Förut kunde jag lätt börja överäta och få magont samt trötthet av fel slags mat och för lite rörelse och det påverkade mitt sociala liv och allt annat lite också. Förresten så var det Gud som hjälpte mig finna bättre rutiner och vanor. När jag flyttade till Fårösund kunde jag börja cykla igen och jag älskar att cykla ju så det passar mig utmärkt.

Söta ord från dej!

