Vänskap

En tokig eftermiddag. :)


Hejsan! Idag var min barndomsvän Elin hos mej. Vi kollade gamla serier och teckningar, fikade hemma hos mej. Vi pratade om minnen, och annat skoj. Jag har känt Elin sen hösten 1998. Så det är kul att man har vänner, som man har känt som liten.  Här är Elins blogg!

wpid-img_20140604_174609.jpgHahahaha! Jag och  Elin gick på en promenad hos mej. Vi kände att det var varmt ute.  Vi hörde ett knack, under mitt fot.. Vad konstigt tyckte vi.

Vi trodde att det var en kotte som jag råkade gå på..När jag kollade så var det en snigel! Hahaha! Stackars snigeln! 😀 Åh vad vi skrattade! Hahah! Vi hade en så skojig dag idag! 😀 Var ute i naturen och så. Jag fick en sån fin present av henne idag. Ljus-lykta..

Tack för att du är min allra bästa vän och första tjejkompis! Vi har så rolig ihop. 😀  Du är glad, omtänksam, trevlig, man kan lita på dej, bästa kompis , godhjärtad. 🙂  Tänkt att vi har varit vänner sen hösten 1998. Och vi är fortfarande är det. Du är en klippa Elin! ❤

Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “En tokig eftermiddag. :)

Söta ord från dej!

