Ned räkning


Hejsan! Jag längtar tills jag får min semester och att sluta på mitt arbete. Det är 7 veckor kvar tills jag slutar på Solrosen, och får min semester. Jag har jobbat på Solrosen nästan 2 år. Man ledsnar att göra samma saker hela tiden. Fredag den 18 juli är det min sista dag på Solrosen, sen får jag semester.

Sen har jag semester i flera veckor. I sommar ska jag träffa vänner, åka till Älvåsa, träffa kontaktpersonen, åka till Finland och mycket annat skoj! Jag och min familj ska åka på utflykter i sommar.

Det ska bli kul. En dag ska jag besöka Alvesta med mamma och pappa, innan jag börjar skolan. För att veta hur man tar sig dit, genom buss, tåg och så. 😀 Jag kommer till skolan den 24 augusti, men tror att jag börjar dagen efter. ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

3 Replies to “Ned räkning”

Söta ord från dej!

