Ser fram emot i höst


Hej! Den 15/5 så fick jag Sandra och Joel veta att vi kom in  på Sjöviks folkhögskola. Jag ska börja på programmet L-blocket. Mina vänner på programmet Steget! 🙂

Hade jag namnsdag också,  Sofia. Firade med fikamys med familjen, att jag hade namnsdag  och att jag kom in på Sjövik! ^_^

Nu är man taggad inför skolan i höst! 😉 Tack allihopa för att ni gratulationer till mej och mina vänner!  Jag ser fram emot i höst! Ha en fin dag alla!
kram från Ellen

Posted from WordPress for Android

2 Replies to “Ser fram emot i höst”

  1. sv: Ahh, supercoolt! Då kommer det från Gud 😀
    Ja, det gjorde hon. Det var fler kvinnor som gjorde det i Gamla Testamentet. Tamburin är fint.

    Nu kan du se fram emot att du ska börja på Sjövik 🙂 själv vet jag inte riktigt än vad jag ska göra under hösten, men jag tror ju på att jag får använda musikens gåva.

    1. Japp! Visst är den fin. Vilka instrumentet tycker du att dom är vackra? För mej är det fiol, flöjt, cello, piano, akustisk gitarr, som jag tycker att det är fint. Jag kan bara spela vanlig piano och keyboard/synt 🙂

      Japp! Jag längtar tills den 18 juli. Då slutar jag på Solrosen, och får ett långt semester till jag ska börja skolan. Jag kommer säkert bli ledsen och sluta på jobbet, men jag känner att det är dags och göra något annat. 🙂

      Hoppas att du hittar något du gillar!

Söta ord från dej!

