Sparad i Livet på Sjövik

Jag kom in!


Heeej!  När jag kom hem så låg det ett brev från Sjöviks Folkhögskolan.  Jag kom in på Sjöviks folkhögskola på programmet L-blocket. Jag är så glad! 😀 wpid-photogrid_1399841776590.jpgI höst börjar jag skolan! Mina kompisar Joel och Sandra har också kommit in på skolan. 😀 Åh jag ser fram emot skolan så otroligt mycket! 😀 Wiiiii! Ha en trevlig dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

10 reaktioner till “Jag kom in!

  1. sv: Ja, vi kan länka om sista tiden 🙂 Jag hittar säkert något imorgon, länkar då.
    Jag tycker du förmedlar bra. När det sker naturligt är det ju alltid bäst. Du behöver inte pressa dig själv.

    Grattis igen Ellen!

Söta ord från dej!

