Sparad i Mitt arbete

Gysinge med Solrosorna


Halloj! Förra veckan så var jag till Gysinge på utflykt med mitt jobb, Solrosen. Det var toppen! 🙂 Sist jag var till Gysinge var i höstas med min kontaktperson.

collage 1Först så var vi till Gysinge. Vi fikade goda mackor och kaffe. Mums. Där efter gick alla på tipspromenad. Det var 12 frågor som man skulle svara på. Istället för en penna, så hade man en spik. Jag  kunde en del, en vissa frågor chansade jag.   Vi besökte Besökte Gysinges byggnadsvård. Sist jag var där, var jag liten. Minnen! 😀 Var till Bruks handeln.

collage 2Vid vattnet så grillade vi korv som lunch. 🙂 Vacker utsikt är det. Vid lunchen fick vi veta vilka som hade mest rätt. Det var några tjejer från jobbet som hade 10 av 12 rätt. 🙂 Jag fick 6 rätt av 12. Det gjorde inget. Tjejerna fick Aladdin ask!

collage 3Vi avslutade dagen med att besöka ett museum med brandbilar och mycket mera. Det var intressant höra hur gamla sakerna var. Men tyvärr var det så kallt inne i huset, den är nästan halv färdigt. Jag hade en fin dag med jobbet! 🙂 Har ni var till Gysinge? Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

5 reaktioner till “Gysinge med Solrosorna

  1. Men vad mysigt!! Vilken rolig utflykt 🙂

    SV: Taaack Ellen, du är också fin! 😀 Yes det gör vi, wiie! Haha, vill du verkligen veta vad jag gjorde på valborg? Jag satt hemma framför datorn och skrev en hemtenta, usch! Men jag behövde få den gjord!

  2. SV: Jaa, jag utbildar mig till arbetsterapeut så jag kommer att arbeta med människor. 🙂 Människor har liksom alltid varit min grej hihi.

    Nix, jag har aldrig varit där, men jag kanske skulle åka dit nångång! 😀

Söta ord från dej!

